Belangrijk:

Speel sfeervideo af in Nederlandse Gebarentaal

Nederlandse Gebarentaal

Vergroot het lettertype

Lees de tekst voor

Krijg informatie over de functionaliteiten binnen de website

Deze website gebruikt cookies

Ik begrijp het

Complimenten over zorg- en dienstverlening?

Wij doen ons best om ons werk zo goed mogelijk op uw wensen af te stemmen. Natuurlijk hopen we dat u tevreden bent over de geboden zorg of ondersteuning. We horen dan ook graag uw positieve ervaringen. Deelt u deze vooral met betreffende medewerkers en/of plaats een waardering op ZorgkaartNederland.

Klachten over onze zorg- en dienstverlening?

Wij doen ons best om ons werk zo goed mogelijk op uw wensen af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. We horen dit graag van u, zodat we onze zorg en dienstverlening kunnen verbeteren.

Wat is een klacht?

Klachten kunnen over van alles gaan. Misschien is er iets misgegaan in het contact met één van onze medewerkers of vrijwilligers. Maar het kan ook te maken hebben met de kwaliteit van onze zorg of diensten.

Wie kan klagen?

Al onze bewoners hebben het wettelijk recht om een klacht in te dienen. Als u dit niet zelf kunt doen, mag een vertegenwoordiger dit voor u doen.

Waar kan ik terecht?

Een bewoner en/of familie meldt zich bij een klacht bij voorkeur bij de eigen directe begeleider of de leidinggevende om de klacht te bespreken. Als iemand dat niet wil, dan kan de bewoner en/of familie de klacht ook bespreken met de manager. Als het gesprek niet tot een oplossing van de klacht leidt, wordt de bewoner of zijn/ haar vertegenwoordiger gewezen op de klachtenprocedure.

U kunt samen met een medewerker het klachtenformulier invullen of het klachtenformulier ophalen bij de receptie. De interne klachtenfunctionaris zal met u contact opnemen om te bespreken met wie het beste een vervolggesprek gepland kan worden. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kan uw klacht doorgestuurd worden naar de interne klachtencommissie.

Wilt u dat een onafhankelijke instantie een uitspraak doet over uw klacht? In dat geval kunt u terecht bij de externe klachtenfunctionaris van De Gelderhorst.

Meer weten?
Dit is onze klachtenregeling.